JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.

Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji kulinarnych Warmii i Mazur, pomaga […]

JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?

Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system, w czym pomaga oraz z […]

JnJ 014: Czy udany wypoczynek z psami i dziećmi jest możliwy w Polsce? Rozmowa z Lidią Piechotą.

Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak podróżować z psami i dziećmi, nie tracąc przy tym ani odrobiny radości? A może jesteś właścicielem obiektu hotelowego, który chce lepiej zrozumieć potrzeby takich gości? Nie da się ukryć, że osoby podróżujące w takim układzie, to coraz większa grupa gości, dla których warto stworzyć ofertę.  W najnowszym odcinku podcastu „JAKOŚĆ, […]

JnJ 013:  Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.

W tym odcinku:  (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski  (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort i swojskość, nowe oblicze gościnności. […]

JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.

Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny „zielony mózg” ceni relacje i […]

JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.

Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z tego odcinka. Zapraszam do słuchania […]

JnJ 009: Historia osobista.

Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy.  W tym odcinku:  (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce?  (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego taty. (10:41) Podróż w głąb […]

JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?

W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten odcinek dostarczy cennych informacji na […]

JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.

W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury ich osobowości. Teraz dzielę się […]

JnJ 006: Jakiś MENEDŻER

Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść sukces w roli lidera. Zapraszam […]