JAKOŚĆ nie jakoś 021: Luksusowa obsługa w polskich hotelach – czy kamerdyner to przyszłość? Rozmowa z Martą Otrębską.
W najnowszym odcinku podcastu „JAKOŚĆ nie jakoś” rozmawiam z Martą Otrębską, trenerką luksusowej obsługi i kamerdynerów z iDelight, o kluczowych kwestiach, które decydują o sukcesie hotelu. Dowiesz się, czym naprawdę jest jakość w obsłudze gościa, dlaczego kamerdynerzy mogą być przełomem dla luksusowych obiektów w Polsce oraz jakie błędy popełnia się najczęściej w standardowej obsłudze. Marta […]
JAKOŚĆ nie jakoś 020: Sekrety napiwków – ile dawać i po co? Jak wpływają na jakość obsługi?
Wiesz jak prawidłowo dawać napiwki? Dowiedz się skąd się wzięły, ile warto zostawiać i jak wpływają na jakość obsługi. Opowiem też w jakiej formie możesz się z nimi spotkać. 💁♀️💶 Dodatkowo usłyszysz moje historie z podróży i pracy w gastro. Gotowi na dawkę praktycznej wiedzy? 😉 Zapraszam! W tym odcinku:(01:56) Skąd wziął się zwyczaj zostawiania […]
JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.
Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się doświadczeniami i odkrywamy, jak radzić […]
JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023
Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym jest hospitality i właściwe odpowiadanie […]
JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.
Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji kulinarnych Warmii i Mazur, pomaga […]
JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?
Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system, w czym pomaga oraz z […]
JnJ 014: Czy udany wypoczynek z psami i dziećmi jest możliwy w Polsce? Rozmowa z Lidią Piechotą.
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak podróżować z psami i dziećmi, nie tracąc przy tym ani odrobiny radości? A może jesteś właścicielem obiektu hotelowego, który chce lepiej zrozumieć potrzeby takich gości? Nie da się ukryć, że osoby podróżujące w takim układzie, to coraz większa grupa gości, dla których warto stworzyć ofertę. W najnowszym odcinku podcastu „JAKOŚĆ, […]
JnJ 013: Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.
W tym odcinku: (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort i swojskość, nowe oblicze gościnności. […]
JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.
Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny „zielony mózg” ceni relacje i […]
JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.
Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z tego odcinka. Zapraszam do słuchania […]