Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w tajniki hotelarstwa z unikalnej perspektywy!
W tym odcinku:
(00:31) Początki pasji do hotelarstwa.
(03:57) Znaczenie doświadczenia „od podszewki” i szkoleń.
(07:35) Jakość w hotelarstwie i jej składowe.
(13:37) Jak radzić sobie z zawalonym sufitem, czyli o trudnych sytuacjach.
(17:07) Różnice w gościnności w Polsce i za granicą.
(20:15) O audytach hotelowych: jak wyglądają i co z nich wynika.
Poznaj lepiej Kasię ⬇️
Strona www: afrykanskaprzygoda.pl
Instagram: afrykanskaprzygoda
Facebook: Afrykańska Przygoda
🔔 Bądź na bieżąco z odcinkami podkastu:
Instagram: @jakosc.nie.jakos
Instagram: @jakosc.w.hotelu
Facebook: @Jakość w hotelu
YouTube: https://www.youtube.com/@amquality2481
💌 Zapisz się na newsletter i otrzymuj ciekawe treści, które pomogą podnieść JAKOŚĆ Twojego życia i biznesu: https://amquality.eu/