JAKOŚĆ nie jakoś
JAKOŚĆ nie jakoś
JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.
Loading
/

Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w tajniki hotelarstwa z unikalnej perspektywy!

W tym odcinku:
(00:31) Początki pasji do hotelarstwa.

(03:57) Znaczenie doświadczenia „od podszewki” i szkoleń.

(07:35) Jakość w hotelarstwie i jej składowe.

(13:37) Jak radzić sobie z zawalonym sufitem, czyli o trudnych sytuacjach.

(17:07) Różnice w gościnności w Polsce i za granicą.

(20:15) O audytach hotelowych: jak wyglądają i co z nich wynika.

Poznaj lepiej Kasię ⬇️

Strona www: afrykanskaprzygoda.pl

Instagram: afrykanskaprzygoda

Facebook: Afrykańska Przygoda

🔔 Bądź na bieżąco z odcinkami podkastu:
Instagram: @jakosc.nie.jakos

Instagram: @jakosc.w.hotelu
Facebook: @Jakość w hotelu
YouTube: https://www.youtube.com/@amquality2481

💌 Zapisz się na newsletter i otrzymuj ciekawe treści, które pomogą podnieść JAKOŚĆ Twojego życia i biznesu: https://amquality.eu/ 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *