Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść sukces w roli lidera. Zapraszam do odsłuchania 🙂
W tym odcinku:
(00:27) Kim właściwie jest manager i czym różni się od lidera?
(02:54) Czy każdy, kto dobrze wykonuje swoją pracę będzie odpowiednim liderem?
(09:12) O kelnerce, która kochała swoją pracę, czyli po czym poznasz dobrego lidera.
(14:28) Jak zmierzyć JAKOŚĆ pracy lidera?
(17:48) Revolution of empathy (rewolucja empatii), czyli dlaczego dobry lider w firmie jest aż tak ważny?
🔔 Bądź na bieżąco z odcinkami podkastu:
Instagram: @jakosc.nie.jakos
Instagram: @jakosc.w.hotelu
Facebook: @Jakość w hotelu
YouTube: https://www.youtube.com/@amquality2481
💌 Zapisz się na newsletter i otrzymuj ciekawe treści, które pomogą podnieść JAKOŚĆ Twojego życia i biznesu: https://amquality.eu/
💌 Zapisz się na newsletter i otrzymuj ciekawe treści, które pomogą podnieść JAKOŚĆ Twojego życia i biznesu: https://amquality.eu/