Podcast "JAKOŚĆ nie jakoś"

Podcast "JAKOŚĆ nie jakoś"

Podcast
"JAKOŚĆ nie jakoś"

JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.

Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się

JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.

Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w

JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023

Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym

JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.

Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji

JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?

Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system,

JnJ 013:  Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.

W tym odcinku:  (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski  (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort

JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.

Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny

JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.

Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z

JnJ 009: Historia osobista.

Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy.  W tym odcinku:  (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce?  (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego

JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?

W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten

JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.

W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury

JnJ 006: Jakiś MENEDŻER

Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść

JnJ 005: Komunikacja z millenialsami w firmie – przełamywanie barier i budowanie mostów. 

Wszyscy wiemy, że skuteczna komunikacja jest kluczem do zbudowania odnoszącego sukcesy zespołu, ale komunikacja z millenialsami może czasem stanowić wyzwanie. Przy różnych stylach i preferencjach komunikacyjnych ważne jest, aby zrozumieć, co wyróżnia to pokolenie i jak dostosować podejście komunikacyjne do ich potrzeb. Ale nie bój się — mając odpowiedni sposób

JnJ 004: Jakość życia nastolatka.

Nastolatek przechodzi wiele przemian, zarówno fizycznych, jak i emocjonalnych, które są wywoływane przez rozwijający się mózg. Często pojawiają się w tym czasie pytania dotyczące sensu życia. Jeśli chcesz wiedzieć jak pomóc swemu dziecku na tym etapie oraz czego unikać, zapraszam do słuchania.  W tym odcinku: (01:26) Na czym polegają rewolucje

Cover podcastu "Jakość nie jakoś" by Ania Mścichowska

JnJ 003: Czym właściwie jest Dobrostan?

Pojęcie “dobrostanu” bywa rozumiane nieco opacznie. Dlatego w tym krótkim odcinku wyjaśniam skąd się wzięło i jak transformowało, byś używał/a go godnie i zgodnie z właściwym znaczeniem 😉  W tym odcinku:(1:40) Skąd się wzięło pojęcie dobrostanu?(6:30) Co “wellness” ma z tym wspólnego?(10:47) JAKOŚĆ życia i samopomoc.(15:21) Dlaczego dobrostan rozstał się

JnJ 001: Nic nie robizm, tu mi wisizm.

Od czegoś trzeba zacząć… więc jako przystawkę przedstawiam moją drogę do J A K O Ś C I w biznesie oraz czym charakteryzuje się ona na poszczególnych etapach działań. Kto choruje na nic-nie-robizm-tu-mi-wisizm? Sprawdź koniecznie! W tym odcinku:(1:20) O mnie.(2:25) Otwieranie biura.(5:30) Dalszy rozwój.(5:52) Zaangażowanie a poświęcenie.(7:20) Jakość w etapach

JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.

Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się

JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.

Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w

JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023

Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym

JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.

Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji

JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?

Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system,

JnJ 013:  Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.

W tym odcinku:  (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski  (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort

JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.

Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny

JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.

Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z

JnJ 009: Historia osobista.

Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy.  W tym odcinku:  (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce?  (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego

JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?

W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten

JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.

W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury

JnJ 006: Jakiś MENEDŻER

Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść

JnJ 005: Komunikacja z millenialsami w firmie – przełamywanie barier i budowanie mostów. 

Wszyscy wiemy, że skuteczna komunikacja jest kluczem do zbudowania odnoszącego sukcesy zespołu, ale komunikacja z millenialsami może czasem stanowić wyzwanie. Przy różnych stylach i preferencjach komunikacyjnych ważne jest, aby zrozumieć, co wyróżnia to pokolenie i jak dostosować podejście komunikacyjne do ich potrzeb. Ale nie bój się — mając odpowiedni sposób

JnJ 004: Jakość życia nastolatka.

Nastolatek przechodzi wiele przemian, zarówno fizycznych, jak i emocjonalnych, które są wywoływane przez rozwijający się mózg. Często pojawiają się w tym czasie pytania dotyczące sensu życia. Jeśli chcesz wiedzieć jak pomóc swemu dziecku na tym etapie oraz czego unikać, zapraszam do słuchania.  W tym odcinku: (01:26) Na czym polegają rewolucje

Cover podcastu "Jakość nie jakoś" by Ania Mścichowska

JnJ 003: Czym właściwie jest Dobrostan?

Pojęcie “dobrostanu” bywa rozumiane nieco opacznie. Dlatego w tym krótkim odcinku wyjaśniam skąd się wzięło i jak transformowało, byś używał/a go godnie i zgodnie z właściwym znaczeniem 😉  W tym odcinku:(1:40) Skąd się wzięło pojęcie dobrostanu?(6:30) Co “wellness” ma z tym wspólnego?(10:47) JAKOŚĆ życia i samopomoc.(15:21) Dlaczego dobrostan rozstał się

JnJ 001: Nic nie robizm, tu mi wisizm.

Od czegoś trzeba zacząć… więc jako przystawkę przedstawiam moją drogę do J A K O Ś C I w biznesie oraz czym charakteryzuje się ona na poszczególnych etapach działań. Kto choruje na nic-nie-robizm-tu-mi-wisizm? Sprawdź koniecznie! W tym odcinku:(1:20) O mnie.(2:25) Otwieranie biura.(5:30) Dalszy rozwój.(5:52) Zaangażowanie a poświęcenie.(7:20) Jakość w etapach

JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.

Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się

JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.

Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w

JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023

Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym

JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.

Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji

JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?

Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system,

JnJ 013:  Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.

W tym odcinku:  (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski  (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort

JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.

Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny

JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.

Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z

JnJ 009: Historia osobista.

Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy.  W tym odcinku:  (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce?  (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego

JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?

W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten

JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.

W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury

JnJ 006: Jakiś MENEDŻER

Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść

JnJ 005: Komunikacja z millenialsami w firmie – przełamywanie barier i budowanie mostów. 

Wszyscy wiemy, że skuteczna komunikacja jest kluczem do zbudowania odnoszącego sukcesy zespołu, ale komunikacja z millenialsami może czasem stanowić wyzwanie. Przy różnych stylach i preferencjach komunikacyjnych ważne jest, aby zrozumieć, co wyróżnia to pokolenie i jak dostosować podejście komunikacyjne do ich potrzeb. Ale nie bój się — mając odpowiedni sposób

JnJ 004: Jakość życia nastolatka.

Nastolatek przechodzi wiele przemian, zarówno fizycznych, jak i emocjonalnych, które są wywoływane przez rozwijający się mózg. Często pojawiają się w tym czasie pytania dotyczące sensu życia. Jeśli chcesz wiedzieć jak pomóc swemu dziecku na tym etapie oraz czego unikać, zapraszam do słuchania.  W tym odcinku: (01:26) Na czym polegają rewolucje

Cover podcastu "Jakość nie jakoś" by Ania Mścichowska

JnJ 003: Czym właściwie jest Dobrostan?

Pojęcie “dobrostanu” bywa rozumiane nieco opacznie. Dlatego w tym krótkim odcinku wyjaśniam skąd się wzięło i jak transformowało, byś używał/a go godnie i zgodnie z właściwym znaczeniem 😉  W tym odcinku:(1:40) Skąd się wzięło pojęcie dobrostanu?(6:30) Co “wellness” ma z tym wspólnego?(10:47) JAKOŚĆ życia i samopomoc.(15:21) Dlaczego dobrostan rozstał się

JnJ 001: Nic nie robizm, tu mi wisizm.

Od czegoś trzeba zacząć… więc jako przystawkę przedstawiam moją drogę do J A K O Ś C I w biznesie oraz czym charakteryzuje się ona na poszczególnych etapach działań. Kto choruje na nic-nie-robizm-tu-mi-wisizm? Sprawdź koniecznie! W tym odcinku:(1:20) O mnie.(2:25) Otwieranie biura.(5:30) Dalszy rozwój.(5:52) Zaangażowanie a poświęcenie.(7:20) Jakość w etapach