Podcast "JAKOŚĆ nie jakoś"
Podcast "JAKOŚĆ nie jakoś"
Podcast
"JAKOŚĆ nie jakoś"
JAKOŚĆ nie jakoś 020: Sekrety napiwków – ile dawać i po co? Jak wpływają na jakość obsługi?
Wiesz jak prawidłowo dawać napiwki? Dowiedz się skąd się wzięły, ile warto zostawiać i jak wpływają na jakość obsługi. Opowiem też w jakiej formie możesz się z nimi spotkać. 💁♀️💶 Dodatkowo usłyszysz moje historie z podróży i pracy w gastro. Gotowi na dawkę praktycznej wiedzy? 😉 Zapraszam! W tym odcinku:(01:56)
JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.
Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się
JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.
Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w
JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023
Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym
JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.
Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji
JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?
Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system,
JnJ 014: Czy udany wypoczynek z psami i dziećmi jest możliwy w Polsce? Rozmowa z Lidią Piechotą.
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak podróżować z psami i dziećmi, nie tracąc przy tym ani odrobiny radości? A może jesteś właścicielem obiektu hotelowego, który chce lepiej zrozumieć potrzeby takich gości? Nie da się ukryć, że osoby podróżujące w takim układzie, to coraz większa grupa gości, dla których warto stworzyć ofertę.
JnJ 013: Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.
W tym odcinku: (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort
JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.
Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny
JnJ 011: Empatia i samoświadomość: klucze do lepszego życia. Rozmowa z Anną Urbańską.
W tym odcinku zanurz się razem ze mną i Anną Urbańską – Master Trenerką STRUCTOGRAMU®, w głęboką rozmowę na temat samoświadomości, empatii i znalezienia prawdziwego sukcesu w życiu. Omawiamy również, jak ważne jest zrozumienie siebie i bycie autentycznym w komunikacji z innymi. Ten odcinek jest pełen mądrych rad i inspirujących
JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.
Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z
JnJ 009: Historia osobista.
Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy. W tym odcinku: (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce? (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego
JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?
W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten
JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.
W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury
JnJ 006: Jakiś MENEDŻER
Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść
JnJ 005: Komunikacja z millenialsami w firmie – przełamywanie barier i budowanie mostów.
Wszyscy wiemy, że skuteczna komunikacja jest kluczem do zbudowania odnoszącego sukcesy zespołu, ale komunikacja z millenialsami może czasem stanowić wyzwanie. Przy różnych stylach i preferencjach komunikacyjnych ważne jest, aby zrozumieć, co wyróżnia to pokolenie i jak dostosować podejście komunikacyjne do ich potrzeb. Ale nie bój się — mając odpowiedni sposób
JnJ 004: Jakość życia nastolatka.
Nastolatek przechodzi wiele przemian, zarówno fizycznych, jak i emocjonalnych, które są wywoływane przez rozwijający się mózg. Często pojawiają się w tym czasie pytania dotyczące sensu życia. Jeśli chcesz wiedzieć jak pomóc swemu dziecku na tym etapie oraz czego unikać, zapraszam do słuchania. W tym odcinku: (01:26) Na czym polegają rewolucje
JnJ 003: Czym właściwie jest Dobrostan?
Pojęcie “dobrostanu” bywa rozumiane nieco opacznie. Dlatego w tym krótkim odcinku wyjaśniam skąd się wzięło i jak transformowało, byś używał/a go godnie i zgodnie z właściwym znaczeniem 😉 W tym odcinku:(1:40) Skąd się wzięło pojęcie dobrostanu?(6:30) Co “wellness” ma z tym wspólnego?(10:47) JAKOŚĆ życia i samopomoc.(15:21) Dlaczego dobrostan rozstał się
JnJ 002: Jesteśmy sumą naszych wyborów, czyli o jakości w nawykach żywieniowych – Maja Majcherek
Nie ważne czy Ci się to podoba czy nie, nie masz wyboru: musisz jeść. Natomiast, to CO jesz, jest już Twoim osobistym wyborem, z którego może wyniknąć sporo kłopotów. Dlaczego tak jest i czym jest J A K O Ś Ć w sposobie odżywiania rozmawiam z cudowną Mają Majcherek –
JnJ 001: Nic nie robizm, tu mi wisizm.
Od czegoś trzeba zacząć… więc jako przystawkę przedstawiam moją drogę do J A K O Ś C I w biznesie oraz czym charakteryzuje się ona na poszczególnych etapach działań. Kto choruje na nic-nie-robizm-tu-mi-wisizm? Sprawdź koniecznie! W tym odcinku:(1:20) O mnie.(2:25) Otwieranie biura.(5:30) Dalszy rozwój.(5:52) Zaangażowanie a poświęcenie.(7:20) Jakość w etapach
JAKOŚĆ nie jakoś 020: Sekrety napiwków – ile dawać i po co? Jak wpływają na jakość obsługi?
Wiesz jak prawidłowo dawać napiwki? Dowiedz się skąd się wzięły, ile warto zostawiać i jak wpływają na jakość obsługi. Opowiem też w jakiej formie możesz się z nimi spotkać. 💁♀️💶 Dodatkowo usłyszysz moje historie z podróży i pracy w gastro. Gotowi na dawkę praktycznej wiedzy? 😉 Zapraszam! W tym odcinku:(01:56)
JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.
Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się
JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.
Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w
JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023
Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym
JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.
Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji
JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?
Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system,
JnJ 014: Czy udany wypoczynek z psami i dziećmi jest możliwy w Polsce? Rozmowa z Lidią Piechotą.
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak podróżować z psami i dziećmi, nie tracąc przy tym ani odrobiny radości? A może jesteś właścicielem obiektu hotelowego, który chce lepiej zrozumieć potrzeby takich gości? Nie da się ukryć, że osoby podróżujące w takim układzie, to coraz większa grupa gości, dla których warto stworzyć ofertę.
JnJ 013: Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.
W tym odcinku: (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort
JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.
Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny
JnJ 011: Empatia i samoświadomość: klucze do lepszego życia. Rozmowa z Anną Urbańską.
W tym odcinku zanurz się razem ze mną i Anną Urbańską – Master Trenerką STRUCTOGRAMU®, w głęboką rozmowę na temat samoświadomości, empatii i znalezienia prawdziwego sukcesu w życiu. Omawiamy również, jak ważne jest zrozumienie siebie i bycie autentycznym w komunikacji z innymi. Ten odcinek jest pełen mądrych rad i inspirujących
JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.
Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z
JnJ 009: Historia osobista.
Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy. W tym odcinku: (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce? (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego
JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?
W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten
JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.
W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury
JnJ 006: Jakiś MENEDŻER
Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść
JnJ 005: Komunikacja z millenialsami w firmie – przełamywanie barier i budowanie mostów.
Wszyscy wiemy, że skuteczna komunikacja jest kluczem do zbudowania odnoszącego sukcesy zespołu, ale komunikacja z millenialsami może czasem stanowić wyzwanie. Przy różnych stylach i preferencjach komunikacyjnych ważne jest, aby zrozumieć, co wyróżnia to pokolenie i jak dostosować podejście komunikacyjne do ich potrzeb. Ale nie bój się — mając odpowiedni sposób
JnJ 004: Jakość życia nastolatka.
Nastolatek przechodzi wiele przemian, zarówno fizycznych, jak i emocjonalnych, które są wywoływane przez rozwijający się mózg. Często pojawiają się w tym czasie pytania dotyczące sensu życia. Jeśli chcesz wiedzieć jak pomóc swemu dziecku na tym etapie oraz czego unikać, zapraszam do słuchania. W tym odcinku: (01:26) Na czym polegają rewolucje
JnJ 003: Czym właściwie jest Dobrostan?
Pojęcie “dobrostanu” bywa rozumiane nieco opacznie. Dlatego w tym krótkim odcinku wyjaśniam skąd się wzięło i jak transformowało, byś używał/a go godnie i zgodnie z właściwym znaczeniem 😉 W tym odcinku:(1:40) Skąd się wzięło pojęcie dobrostanu?(6:30) Co “wellness” ma z tym wspólnego?(10:47) JAKOŚĆ życia i samopomoc.(15:21) Dlaczego dobrostan rozstał się
JnJ 002: Jesteśmy sumą naszych wyborów, czyli o jakości w nawykach żywieniowych – Maja Majcherek
Nie ważne czy Ci się to podoba czy nie, nie masz wyboru: musisz jeść. Natomiast, to CO jesz, jest już Twoim osobistym wyborem, z którego może wyniknąć sporo kłopotów. Dlaczego tak jest i czym jest J A K O Ś Ć w sposobie odżywiania rozmawiam z cudowną Mają Majcherek –
JnJ 001: Nic nie robizm, tu mi wisizm.
Od czegoś trzeba zacząć… więc jako przystawkę przedstawiam moją drogę do J A K O Ś C I w biznesie oraz czym charakteryzuje się ona na poszczególnych etapach działań. Kto choruje na nic-nie-robizm-tu-mi-wisizm? Sprawdź koniecznie! W tym odcinku:(1:20) O mnie.(2:25) Otwieranie biura.(5:30) Dalszy rozwój.(5:52) Zaangażowanie a poświęcenie.(7:20) Jakość w etapach
JAKOŚĆ nie jakoś 020: Sekrety napiwków – ile dawać i po co? Jak wpływają na jakość obsługi?
Wiesz jak prawidłowo dawać napiwki? Dowiedz się skąd się wzięły, ile warto zostawiać i jak wpływają na jakość obsługi. Opowiem też w jakiej formie możesz się z nimi spotkać. 💁♀️💶 Dodatkowo usłyszysz moje historie z podróży i pracy w gastro. Gotowi na dawkę praktycznej wiedzy? 😉 Zapraszam! W tym odcinku:(01:56)
JnJ 019: Podróże z dziećmi – wyzwania i rozwiązania, najlepsze praktyki. Rozmowa z Mirelą Wiloch.
Czy podróżowanie z dziećmi musi być wyzwaniem? Odkryj inne oblicze rodzinnych wakacji w najnowszym odcinku podkastu 'Jakość nie jakość’! W tej ekscytującej rozmowie z Mirelą Wiloch, doświadczoną podróżniczką i mamą, zagłębiamy się w pełne emocji opowieści o naszych podróżach z dziećmi. Od śmiesznych wpadek po cenne lekcje – dzielimy się
JnJ 018: Zawalony sufit, szkolenia hotelarskie i inne historie, czyli Kasia Tomasik opowiada o inspekcjach i jakości w hotelach.
Kasia Tomasik opowiada o swoim wieloletnim doświadczeniu w pracy jako inspektor hotelowy, różnicy w hotelach w Polsce i za granicą, znaczeniu szkoleń hotelarskich dla jakości obsługi gościa oraz historii związanej z zawalonym sufitem w sali konferencyjnej. Odkryj ten i wiele innych ciekawych wątków naszej rozmowy! Zanurz się z nami w
JnJ 017: Jakość w różnych wersjach, czyli moje podsumowanie podróży 2023
Koniec roku to idealny czas na refleksję nad moim podróżniczym rokiem. Na co zwróciłamuwagę jako gość i co może być istotne z perspektywy hotelarza? Zapraszam Cię na krótkiepodsumowanie, w którym poruszam kilka najciekawszych wątków. Link do wpisu/ wideo z pobytu w Wiedniu:https://amquality.eu/jak-detale-tworza-niepowtarzalne-doswiadczenie-hotelowe W tym odcinku:(02:51) Wypoczynek w górach, oraz czym
JnJ 016: Jakość na talerzu – sekrety kulinarnego mistrza Oli Juszkiewicz.
Tym razem wrzucę Cię na głęboki olej, razem z Olą Juszkiewicz, niezwykłą zwyciężczynią programu MasterChef 2020! Dowiesz się m.in. jak praktykować ekologię w kuchni i nie marnować żywności oraz czym jest JAKOŚĆ w gastronomii dla MasterChefa. Ola opowie w jaki sposób połączenie edukacji biologicznej, pasji do gotowania i umiłowanie tradycji
JnJ 015: STRUCTOGRAM® – co to jest?
Co to jest ten STRUCTOGRAM®? To jakiś test? A o co chodzi z kolorami w Structogramie®? I ile kosztuje ten cały Structogram®? To tylko kilka przykładów pytań, z którymi spotykam się niemal codziennie – dlatego odpowiadam na nie w tym odcinku. Dowiesz się również skąd się wziął cały ten system,
JnJ 014: Czy udany wypoczynek z psami i dziećmi jest możliwy w Polsce? Rozmowa z Lidią Piechotą.
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak podróżować z psami i dziećmi, nie tracąc przy tym ani odrobiny radości? A może jesteś właścicielem obiektu hotelowego, który chce lepiej zrozumieć potrzeby takich gości? Nie da się ukryć, że osoby podróżujące w takim układzie, to coraz większa grupa gości, dla których warto stworzyć ofertę.
JnJ 013: Podróże z Uważnością: rozmowa z Lidią Piechotą.
W tym odcinku: (00:00) Poznaj Lidię Piechotę: Dziennikarkę, Podróżniczkę, Matkę. Rozmawiamy o tym, jak się poznałyśmy i dlaczego Pokamedulski Klasztor w Wigrach jest taki wyjątkowy. (09:00) Jakość życia według Lidii: doświadczenia, błędy i wnioski (17:17) O balecie na rejach i nie tylko, czyli promowanie polskiej turystyki (24:45) Doświadczenia hotelowe: komfort
JnJ 012: Kolory Luksusu: Jak różne typy osobowości postrzegają luksus w hotelu.
Czy zastanawiałeś się, jak dostosować swoje usługi hotelowe do różnych typów klientów? W tym odcinku omawiam, jak różne typy osobowości klasyfikowane wg. specyficznych cech mózgu, reagują na luksusowe doświadczenia hotelowe. Dowiedz się, jak impulsywny „czerwony mózg” reaguje na stymulację zmysłów, jak analityczny „niebieski mózg” ceni racjonalizację i technologię, a socjalny
JnJ 011: Empatia i samoświadomość: klucze do lepszego życia. Rozmowa z Anną Urbańską.
W tym odcinku zanurz się razem ze mną i Anną Urbańską – Master Trenerką STRUCTOGRAMU®, w głęboką rozmowę na temat samoświadomości, empatii i znalezienia prawdziwego sukcesu w życiu. Omawiamy również, jak ważne jest zrozumienie siebie i bycie autentycznym w komunikacji z innymi. Ten odcinek jest pełen mądrych rad i inspirujących
JnJ 010: Odblokuj moc uśmiechu w gościnności.
Chcesz poznać sekretny składnik, który sprawia, że gościnność jest wyjątkowa? To proste: UŚMIECH! Szczery ma moc przekształcenia udanego pobytu w niezapomniany i naprawia wrażenie po drobnych błędach. O tym dlaczego UŚMIECH robi na gościach takie wrażenie i dlaczego trzeba traktować go jako ważną kompetencję w hotelarstwie – dowiesz się z
JnJ 009: Historia osobista.
Chcę opowiedzieć Ci o tym, co powiedział mój tata, zanim na zawsze odszedł.. i jak to zmieniło moje życie, oraz postrzeganie świata. Te słowa powinien usłyszeć każdy, kto chce być szczęśliwy. W tym odcinku: (00:34) Nowy etap: życie zaczyna się po 40-tce? (03:25) Podróże są metaforą życia. (05:59) Marzenie mojego
JnJ 008: Czy warto i o czym rozmawiać z agentem turystycznym?
W tym odcinku podcastu mówię o tym, czy nadal warto rozmawiać z agentem turystycznym przy planowaniu podróży. I jeśli tak, to o czym konkretnie rozmawiać i na co zwrócić uwagę by zweryfikować jego/jej umiejętności i wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym podróżnikiem, czy planujesz swoją pierwszą dużą podróż, ten
JnJ 007: JAKOŚĆ Twojej podróży.
W tym odcinku zagłębiam się w świat wypoczynku 🌴 badając w jaki sposób ludzie z różnymi strukturami osobowości doświadczają podróży. Jakich wyjątkowych przeżyć i warunków potrzebują? Podczas kilkunastu lat pracy w branży turystycznej, obsługując tysiące klientów, miałam możliwość obserwować jak różnią się potrzeby i wymagania klientów w zależności od struktury
JnJ 006: Jakiś MENEDŻER
Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co odróżnia menedżera od lidera? Chociaż w niektórych sytuacjach terminy te mogą być używane zamiennie, w rzeczywistości różnią się one rolami, obowiązkami i podejściem do pracy. W tym odcinku zbadam niuanse między tymi dwoma stanowiskami. Omówię też, dlaczego zrozumienie różnic jest niezbędne dla każdego, kto chce odnieść
JnJ 005: Komunikacja z millenialsami w firmie – przełamywanie barier i budowanie mostów.
Wszyscy wiemy, że skuteczna komunikacja jest kluczem do zbudowania odnoszącego sukcesy zespołu, ale komunikacja z millenialsami może czasem stanowić wyzwanie. Przy różnych stylach i preferencjach komunikacyjnych ważne jest, aby zrozumieć, co wyróżnia to pokolenie i jak dostosować podejście komunikacyjne do ich potrzeb. Ale nie bój się — mając odpowiedni sposób
JnJ 004: Jakość życia nastolatka.
Nastolatek przechodzi wiele przemian, zarówno fizycznych, jak i emocjonalnych, które są wywoływane przez rozwijający się mózg. Często pojawiają się w tym czasie pytania dotyczące sensu życia. Jeśli chcesz wiedzieć jak pomóc swemu dziecku na tym etapie oraz czego unikać, zapraszam do słuchania. W tym odcinku: (01:26) Na czym polegają rewolucje
JnJ 003: Czym właściwie jest Dobrostan?
Pojęcie “dobrostanu” bywa rozumiane nieco opacznie. Dlatego w tym krótkim odcinku wyjaśniam skąd się wzięło i jak transformowało, byś używał/a go godnie i zgodnie z właściwym znaczeniem 😉 W tym odcinku:(1:40) Skąd się wzięło pojęcie dobrostanu?(6:30) Co “wellness” ma z tym wspólnego?(10:47) JAKOŚĆ życia i samopomoc.(15:21) Dlaczego dobrostan rozstał się
JnJ 002: Jesteśmy sumą naszych wyborów, czyli o jakości w nawykach żywieniowych – Maja Majcherek
Nie ważne czy Ci się to podoba czy nie, nie masz wyboru: musisz jeść. Natomiast, to CO jesz, jest już Twoim osobistym wyborem, z którego może wyniknąć sporo kłopotów. Dlaczego tak jest i czym jest J A K O Ś Ć w sposobie odżywiania rozmawiam z cudowną Mają Majcherek –
JnJ 001: Nic nie robizm, tu mi wisizm.
Od czegoś trzeba zacząć… więc jako przystawkę przedstawiam moją drogę do J A K O Ś C I w biznesie oraz czym charakteryzuje się ona na poszczególnych etapach działań. Kto choruje na nic-nie-robizm-tu-mi-wisizm? Sprawdź koniecznie! W tym odcinku:(1:20) O mnie.(2:25) Otwieranie biura.(5:30) Dalszy rozwój.(5:52) Zaangażowanie a poświęcenie.(7:20) Jakość w etapach